MijnCertificaten

MijnCertificaten is een selfservice portal die het beheer van uw certificaten vereenvoudigt. Het gebruik van MijnCertificaten is zo eenvoudig mogelijk gemaakt en volledig te gebruiken via een webbrowser. Dit is uitgebreid toegelicht in de Toelichting gebruik MijnCertificaten voor organisaties en Toelichting gebruik MijnCertificaten voor Beroepsgebonden certificaathouders.
 
Let op:
 
> U dient in het bezit te zijn van een persoons/beroepsgebonden certificaat om toegang te kunnen krijgen tot MijnCertificaten. Tevens dient u als contact persoons geregistreerd te zijn.
Toegang tot MijnCertificaten kunt u aanvragen via de Servicedesk;
 
> Uw organisatie dient geregistreerd te zijn voor gebruik van MijnCertificaten.
Beroepsgebonden certificaathouders zijn automatisch geregistreerd.

MijnCertificaten voor Beroepsgebonden certificaathouders

[ultimate-faqs include_category='MijnCertificaten.certificaathouders' ]

MijnCertificaten voor organisaties

[ultimate-faqs include_category='MijnCertificaten.organisaties' ]